Midsommarhelg















förra helgen var asfet! jag och elin gick upp tidigt på fredagen, gjorde drinkar och gjorde oss iordning. vi åkte till Ida och thomas där matte sara och chip var. vi åt midsommarmat, drack öl, tog shottar och åt fika som idas föräldrar kom med. sen gick vi till thomas föräldrar och grillade. det var så gott och jättetrevligt. vid elva åkte alla hem till mig. fler kom dit och vi körde beerpong och lyssnade på musik hela natten. dagen efter körde jag elin Fille och micke beerpong hela dagen. på kvällen gick jag till erika och hängde där hela kvällen. hade inte träffat henne på 10 månader så det var fint. på söndagen väckte jag Elin med smoothie och vi gjorde varma mackor med bacon parmesan och tomat för hon fyllde 21!!!!! på kvällen åkte vi till stan och åt på kozina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0