✌️

har spenderat hela min helg med elin. i fredags åkte jag till hennes jobb och vi fikade och snodde choklad. åkte hem till mig, åt lax med sås och pasta som mamma hade lagat. satt och pratade och öppnade mitt rödvin. sen somnade vi till "oc". 
vi vaknade på lördagen och gick ut och sprang. lite senare åkte vi hem till fille och evelina vid norr märlarstand. där var vi hela dagen och kvällen och så kom robban och chip med fler. jag och elin somnade och vi skedade hela natten i en pytteliten säng. 
vi vaknade och åkte till arninge och åt glass och risifrutti till frukost utanför willys. sen kom hon till mig igen på kvällen. 
hon har funnits där för mig den här helgen och jag för henne 

Kommentarer
Postat av: Elin

<333

2014-06-07 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0