✌️

förra veckan jobbade jag. sov en kväll med lisa, vi kollade på blackfish och the cove.
på tisdagen var vi på filippas studentmottagning och det kom massa folk och det vart fest.
på torsdagen var vi på fille och evelinas båt, vi drack öl och vin och blev fulla och pratade hela kvällen.
på fredagen ringde min mamma och berättade att morfar hade somnat in. vi åkte till enköping, till maggan och för att se morfar en sista gång. världens bästa morfar.
på lördagen lagade jag, lisa, elin och mandi laxpasta. agnes kom och lite senare åkte vi till gribbylund där mickes kompis hade fest. hade fett kul. vi tog taxi hem och stannade på donken, drive in.
i söndags hängde vi hos mandi hela dagen och åkte till sollentuna för att se tjejerna spela match. 
i förrgår(måndag) kollade jag, elin och mandi på film.
igår efter jobbet solade jag och elin, vi gjorde turkisk youhurt med hallon, müsli och honung. sen åkte jag och mötte ida och vi handlade mat och frukt. vi hängde på idas altan och sara kom. sen gick vi till marja-lisa och peter och badade. efter lagade jag och ida middag och chip och thomas kom hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0