saker från dom senaste veckorna

en dag när jag åkte till ida och thomas och vi var där hela kvällen och natten och deras vänner kom dit.
 
 
för att fira sophies födelsedag åt vi på b.a.r. jag åt fruti di mare. det var så gott. jag och lisa träffade stefan, min farbror när vi rökte, han var full och glad. sen åkte alla till marie laveau, Anton fixade in oss och vi drack slush. nästa dag gick jag upp och jobbade kl 7.
 
 
när jag elin och lisa satt på elins balkong i deras nya soffor.
 
 
när jag och ida satt på Norrmalmstorg och drack vin och världens godaste räksmörgås.
 
 
på valborg. vi grillade hemma hos mandi. senare åkte jag elin och mandi till lucas karlsson.
 
 
en kväll hemma hos ida och thomas när mandi lisa andrea och fille var med.
 
 
i falun när Jonte kopierade i kopiatorn. det här är när dennis lägger upp alla bilder fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0