i fredags var jag mandi och lisa hos andrea. vi kollade på gladiatorerna och film.
i lördags var vi hemma hos lisa i hennes nya lägenhet och firade att hon fyllt 20. hon bjöd på världens godaste kolakakor mm. och vi pratade och drack vin. sen fick jag skjuts av petra hem till kim.
och i söndags hämtade kim mig när jag jobbat klart och vi gjorde mat och kollade på johan falk.

det var min helg och den var bra för att vara jobbhelg!! och efter det har jag varit med lisa och elin och planerat våra sommarplaner och kommande affärsidé(!!!). sovit i gittans lägenhet med kim. jobbat och det var kul. fikat med ida och hängt och kollat film med henne och alexandra.


baptism av crystal castles<3


Kommentarer
Postat av: andrea

älskar dina mysiga blogginlägg <3

2013-03-20 @ 02:19:47
Postat av: Elin

jag med <3

2013-03-20 @ 15:06:54
Postat av: linnea

ååååh<3

2013-03-20 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0