tisdag

idag har varit en av de värsta dagarna någonsin. började må dålig direkt när jag vaknade i morse. fick ont i magen och det kändes som vanlig mensvärk. en timme senare sprang jag till toaletten med en hink i famnen. tillbaka till sängen för jag inte hade kraft att sitta upp. tillbaka till toaletten. frossa svettades skakade och det stack i hela kroppen. ringde mamma som sa att pappa skulle skynda sig hem. kändes som jag väntade i evigheter. han kom hem och han ringde ambulans. haha låter så dramatiskt men jag har aldrig mått så dåligt, vi visste inte vad som var fel och jag var knappt kontaktbar. så dom kom efter ungefär 30 minuter och jag hade börjat må lite bättre. de var här i kanske 20 minuter och tog prover och frågade lite frågor och vi bestämde att jag inte behövde följa med till sjukhuset för jag hade mensvärk. sen sov jag nästan hela dagen


Kommentarer
Postat av: sara igen

åh stackars :((((((( låter ju asjobbigt. bra att det blev lite bättre sen <3

2013-04-10 @ 23:09:31
Postat av: Anonym

Ja tack<3<3 Mår superbra nu!

2013-04-10 @ 23:32:55
Postat av: Linnea

<3

2013-04-10 @ 23:33:24
Postat av: Petra

Krya på dig!!!

2013-04-11 @ 06:42:46
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/
Postat av: annika

men fy åh lilla vän, tur att du mår bättre nu <3

2013-04-12 @ 16:15:53
URL: http://rymdfarkost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0