onsdag

igår efter jobbet åkte jag in till stan och mötte ida och alexandra. vi hittade en jättemysig park och uteservering och det var så fint väder. jag köpte varm macka med räkstuvning och vi drack öl. en ascool kille som serverade oss berättade att han spelar med labyrint och sebbe straxx från kartellen satt bredvid oss. alex åkte till jobbet sen och jag och ida satt kvar en stund. när vi var på väg till tunnelbanan hittade vi en annan uteservering så vi stannade där. när alex slutat jobba kom hon dit. och sen sara. och lisa spontant när hon hade jobbat klart. vi satt sen på två andra ställen innan jag lisa och alex åkte hem och sov hos mig. jag och lisa har ätit frukost och sovit till "boog och elliot". och jennifer kom hit och berättade om sin kväll med justin bieber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0