jersey shore

i två dygn har jag kollat på jersey shore. de flesta timmarna, dag och natt. 
vill bara säga att jag fucking hatar angelina. jag vill slå henne. önskar att jwoww ska slå henne snart för hon skulle göra det bäst. 
jag har älskat jwoww och snookie(inte snookie till början dock), men det dom gör mot sammi är fegt(säsong 2). dom borde först snackat med ronnie och fått honom att bli ärlig med sammi. sen om han vägrade göra det borde dom själva gått till sammi. i hela den här situationen har jag älskat "the situation". han är ärlig mot sammi. 
vinny och pauly och snooki <33 

Kommentarer
Postat av: Lisa pell

HAHA Linnea <33 så söt

2012-08-24 @ 13:31:35
Postat av: amanda

gaygaygay

2012-08-26 @ 12:17:18
Postat av: Anonym

<3 Lisa
Fuck u Mandi

2012-08-28 @ 06:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0