I might drink a little bit more than I should tonight

21/5 Igår hade vi fest hemma hos mig. Jag tyckte det var mycket skoj, tills dagen efter då vi städade i två timmar. Från själva festen kommer jag inte ihåg jättemycket. Jag kommer ihåg massa fina människor, många fina presenter<33 , jag Lisa, hånglade en lång stund, dans, extra mycket med mandi och victor och jag och Lisa duschade. Tjejerna och Robban och Simon sov hos mig.

22/5 igår var jag hemma hos andrea med mandi och Elin också. Och mandi fick mig att skratta väldigt länge, trots att jag kännt mig lite ledsen. Jag sov 12 timmar i natt på Andreas skönaste luftmadrass. Det behövdes. När jag vaknade hade jag noll kontroll på kroppen och hjärnan. Men vi gjorde sconse och drack oboy. Nu ska jag till ip, för att spela fotboll mot AIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0