hej

jag mår väldigt dåligt. en bakfylla så kraftig. träningen var ganska tuff och det var svårt att hålla koncentrationen. men det gick och nu är det skönt att den är över.

jag var alltså på fest i går. och det var kent, maja-bajas pojkvän som fyllde år. så vi tog en tur till vaxholm, bussbyten och färja. det var jag, elin, mandi, lisa och sandra. och det var kul att umgås med okända människor, träffa nya. vi dansade såklart mycket, pratade, drack alkohol och skrattade. hemvägen var rolig. vi ramlade många gånger på isen och det gjorde inte ett dugg ont. min extra mamma camilla kom och hämtade oss i täby och vi stannade på MC donalds. sen var det skönare än skönast att komma hem till sängen.

i förrgår (fredag) gick det förresten väldigt bra på halv åtta hos mig, över förväntan. alla var nöjda, åtminstone vad de sa. jag hade jättetrevligt och efter en lång två timmars middag vid bordet spelade vi spel.

en riktigt bra helg!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0