Mycket

Mina senaste fyrtio timmar.

jag har hunnit med mycket. lite mys hemma hos soffan i hennes soffa (onsdag kväll). sconesbak och film med mandi. shopping och dyr restaurangmiddag med mamma, godaste maten jag ätit på väldigt länge. häng med mandi, andrea, mansnerus och kärki.
mycket mango också såklart.

idag har jag och mamma handlat mat och allt därtill som behövs till ikväll. jag är nämligen kvällens värd av halv åtta hos mig.
till förrätt har jag planerat; baguette med getost i ugn, vitlökstekta skampi och sallad.
till varmrätt har jag planerat; tagliatellepasta, laxfilé med fetaost och sparris med sås.
tillsist efterrätten; chokladfondant med klassisk vaniljglass.

ikväll är det upp till bevis. linnéas MVG i hemkunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0