Äntligen fredag

Det snöar ute. Mer om det behöver jag väl inte säga.

Jag är hemma för tidigt idag, igen. jag skolkar. skolan är mer än jag orkar. saken är den att jag inte bryr mig om konsekvenser. ingen motivation har jag till att plugga heller. jag tar allt nu mera med en klackspark. och det är faktist skönt. livet är enklare. jag skaaa skärpa mig snart, för det behövs ju! snart.

Ikväll är det fest hemma hos jennifer. och jag ska dit! jag vet att det kommer att bli kul och många vänner kommer att vara där. ingen alkohol för mig dock. vi har en viktig match i morgon och jag vill vara på topp.
om cirka två timmar ska jag och tjejerna träffas och sminka oss, fixa håret, klä upp oss och föra lite med musik och alkohol.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0