hejjj

jag och två coola kaktusknopar(mandi, fille) hänger fortfarande hemma hos mig. efter en morgon med Tjenare kungen, frukost, Ulrik Munther som ligger bland mina top tracks på spotify, musik från Så mycket bättre-skivan, ananas, kroppar inlindande i lakan.

igår var jag hemma hos mig tillsammans med mandi, hanna, fille, annika och pellis. och det var råmys. jag mandi bakade ljusa havrebollar med vitchoklad i. alla fick äta. sen pratade vi och såg en av världens bästa filmer, vilket jag inte höll med om. hanna, fille och mandi sov kvar.

ikväll är det fekke, Martin Sjöberg ska ha fest med tema: toga. vilket innebär lakan, bladkransar (gamla grekland typ). innan det, så ska jag till Elin och Agnes där flera andra tjejer kommer vara. där ska vi föra och göra oss iordning snygga.

ps. thilda gillar att pussa albin(hennes marsvin) i rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0