juni 14

mina senaste dagar har varit sommarlovsdagar.
i fredags var det fest på dansbanan. fanny fyllde arton och mycket folk samlades. vi dansade mycket.
lördagen var bara tillf ör att chilla med tjejerna. andrea mådde klockan sex sämre än någonsin. dagen efter är för mig, aldrig trevlig. lyckas alltid alltid dra på mig en bakfylla. fast fram mot kvällen mår jag alltid bättre, och jag, elin och mandi hängde i sängen hemma hos andrea med spotify på. vi åt massa gott. jag såklart, lyckades somna i förtid.
sen blev det söndagsfrukost, scones och pannkakor. sen, match och tung förlust. senare, häng hos mandi. jag fick träffa lisa!!
måndag, tisdag - mest legat i solen, ätit jordgubbar, lyssnat till musik. idag, en spontan shoppingtur till täbyC med fille och soffan. jag fick med mig tre fina saker.

i morgon börjar mitt sommarlov på riktigt. fast jag måste säga att jag tjuvstartat. men det får man göra när de tar flera dagar ifrån oss.
är lite spänd på att se mina betyg i morgon faktist. kanske någon överraskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0