lite ångest

just den här tidpunkten på året brukar vara min bästa. de två första veckorna på sommarlovet. jag kan alltid känna glädjen och friheten. den där känslan har jag inte hinnat än. just nu hatar jag att tillbringa tid med bara mig själv och ensam hemma. jag känner stress och en tyngd på mina axlar och det kryper i kroppen, jag blir så lätt uttråkad. antagligen är det för att skolan precis slutat och jag inte riktigt släppt taget om det än. jag saknar verkligen den där glädjen som sommarlovet har att erbjuda. jag vill hitta den för det är då jag är som lyckligast. peace and love kommer förmodligen göra susen.


jag skulle aldrig våga skriva till 100 främmande läsare.
tur att ni inte är så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0