hej!!

jag sitter hemma, trött och seg och äter jordgubbar. idag har jag solat i skuggan, under markisen på altanen. det är för varmt i solen.

idag har jag också vaknat upp hemma hos agge och fanny, själv i agnes säng, för tidigt i morse åkte agnes för att jobba. och igår var vi hemma hos sofies mamma i brottby. där hade vi lagfest med alla tjejer. vi grillade, drack vin, hoppade stuttsmatta för sofie hade stuttsmatta, trampade på blodsniglar, dansade till "hångla hångla pulla pulla spanka spanka knulla knulla" och andra klassiker, vi dansade linbo(?), jessica vann och jag kom på delad andraplats och vi satt ute, pratade och blev myggbitna. jag, mandi, fanny och agnes gick hem tre och vi kunde se det bli ljusare. vi mötte också på två hästar som vandrade runt utanför staketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0