peace and love

det senaste dygnen har jag varit död. sovit varje dag till tre plus en senare powernap.

men jag njuter av att få sova. att äta god mat vilken tid jag vill. att få skita hur länge jag vill på en riktig toalett med hur mycket papper jag vill. att ligga i soffan, inkurad i mitt täcke och se en riktigt bra film.  det är det bästa med att vara hemma.

men sen saknar jag det där som är peace and love. att vara vaken till åtta på morgonen. att börja kröka klockan sju på kvällen och sen vara riktigt full fram till morgonen. att bara kunna spåra ur såsom man vill. att träffa så mycket sköna människor. att fortfarande känna sig lite full på dagen. att vakna upp i en bil på långtidsparkeringen. att äta pizza, thaimat, langos och hamburgare. att gå och lägga sig i skuggan för att somna för några timmar. att alltid vara med mina bästa vänner. att se deadmau5, maskinen, paolo nutini, kings of leon. att dagen efter prata om allt som man varit med om.

det var spårat och så jävla kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0