Vintersport

Jag kom precis hem från fotbollsmatch. Resultatet, orättvisa 1-1. Vi var det bättre laget. Matchen spelades UTOMHUS, -20 grader. Alla var stelfrusna. Huvudet på mig var värst. Ögonfransarna var vita. Håret var grått. Nu är jag röd-vit flammig i ansiktet. Men jag tyckte det var riktigt kul. Nu ska jag duscha varmt länge. Måste tina.
I morgon väntar en riktigt tuff styrketräning..

Juste!! Vi krockade idag. Mandi körde. Vi kom till parkeringen där Patrik, vår tränare stod. Mandi körde in precis bakom hans bil. Han stod då utanför bilen. Men tydligen såg han inte oss. Han var upptagen i telefonen och var fokuserad på det samtalet. Han hoppade in i bilen och gasade på för att köra ut, och då körde han in i vår bil. Det blev en rejäl buckla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0