Fest

Jag mår verkligen så illa. Känner mig svag och skakig. Typisk bakfylla.

Men det äre värt. Min kväll igår var riktigt bra. Jag hade jätteroligtt! Vi var först på fest hos Robert. Det var mer folk där än vanligt. Vi fick träffa hans snälla snälla mamma, som pratar engelska. Vi dansade länge och var sociala. Jag, Mandi, Lisa och Elin åkte sen till Mansnerus som festade på annat håll. Där dansade vi en timme. Vi kom hem någon gång efter tre, gjorde mackor och kollade på Bombay Dreams(typ fem minuter).

Jag kan inte sova dagen efter fest och alkohol. Jag vaknar nästa alltid vid tio. Jag är bara pigg. De andra ligger nu och sover där nere. Jag hoppas de har aptit för jag är hungrig.

pusss




Bilder från Jennifer.


Bilder från Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0