Ännu en mycket uppskattad långhelg

Jag vaknade tidigt i morse. Gjorde då en god frukost. Macka med skivade ägg på och en sallad med parmaskinka. Jag, Elin och mandi åkte sen till stan och träffade lisafisa. Vi gick till FRITIDSRESORS RESEBYRÅ!! Vi har nu typ preminärbokat resa och hotell till Rhodos stad. Jag hoppas att ytterligare några tjejer ska med också! men det återstår att se. Sen gick vi och fikade goda smoothies, chokladbollar och varm choklad. Det var bra! Ikväll ska jag hem till andrea. Hanna, fille och mandi ska också vara där. Jag har köpt jordens godaste frukt, mango och honungsrostade jordnötter(som jag nu kom på att fille inte tål, hahahah. Fan). Nu är det Mando Diao på tv!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

avis på er!!!

2011-02-13 @ 16:59:48
URL: http://aagnecca.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du åker med nästa år Agnes!!

2011-02-17 @ 16:45:18
Postat av: Agnes

ja fö fan!!! :D

2011-02-19 @ 00:49:58
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0