igår var det fest

jag är hemma hos mandi. pigg och kan inte sova. hon den andra sover fortfarande.

jag har gjort något väldigt genant, så vi har ett litet problem som jag och camilla försöker fixa. ingen får veta vad för så pinsamt är det.

igår firade vi sara och sophies 18 årsdag med feeezt! som ägde!!! vi åt jätteeeegod tårta och chips (hasse hade köpt 10 påsar!) och vi blandade drinkar med många olika tillbehör: drinkmix, olika läsksorter, lime och bär. vi dansade oss trötta, och jag dansade extra mycket med hedvig och så gillar jag att bara prata med alla sköna och underbara människor när man är sådär väldigt glad.

mandi säger ingenting annat än lök...

NU ÄR PROBLEMET LÖST BTW
tack gode gud

Kommentarer
Postat av: annika

linnéa, det bästa var när du stod i saras säng och skrek om att man bara lever en gång. du är bäst!!!

2011-04-17 @ 13:23:21
Postat av: linnéa

<3 jaaa, vi kom på något väldigt viktigt!

2011-04-17 @ 14:50:57
Postat av: Felicia

Hehe

2011-04-17 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0