spårat

hejjj vänner! 

igår åkte jag och tjejerna på spontant 20 årsfirande i täby kyrkby. det började hemma hos amanda fellenius, där jag med många tjejer förade och gjorde oss fina för att sen åka till andreas vän adam, som skulle på fest. väl där hade jag skitkul! det är alltid roligt med nya och okända människor. och jag träffade mina gamla franskatjejer<3. tjejerna åkte, förutom jag och andrea som stannade kvar, +mandi som hamnade på efterkälke, gick vilse, missade bussen och kom tillbaka. sen gick vi hem till adam, åt mackor. sprang till bussen (kl 04.23). skrattade så väldigt mycket på bussen hem. jag mår nu väldigt mycket bättre än jag gjorde innan min stora frukost och långdusch. jag är typ fortfarande onykter, jag somnade vid sex, vaknade vid åtta, sov till tio = ca tre timmar. jag ska snart åka till vallentuna ip för att kolla på laget och stackars mandi när de vinner över mariehamn.

<3

Kommentarer
Postat av: andrea

hahahahha mandi så jävla roligt att du gick vilse

2011-04-03 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0