heijjj

min natt var lite spårad och jag ska berätta om den.
allt började hemma hos mig med mandi och hanna. vi åt middag tillsammans, grillat av tompa. bakade cupcakes, till annikas födelsedagspresent. gjorde oss fina. sprang till bussen med cupcakes i händerna.
väl hemma hos annika var det väldigt trevligt! det blev mycket tårta. ölspel, och jag, mandi, axel, petra och fille fick dricka en drink som innehöll öl, vodka, cider, turkisk peppar blandning, läsk, lime, popcorn och salt. och jag skrattade jättemycket! senare hängde vi på chatroulette.
och sen när jag, mandi, andrea, hanna och fille började bege oss hem fick vi ett samtal och åkte till lindholmen på efterfest. vi kom hem vid sex och somnade vid sju. vaknade gjorde jag med kaktusknoparna vid tolv. och vi hade en sån där sommarlovsdag. när man sitter inne och pratar, gör frukost och solen lyser igenom fönstret och värmer ryggen.
ikväll ska jag äta sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0