:p






 
sen senast har jag;

varit med fille typ varje dag, vi har tränat massor, ätit luncher, kollat på filmer och pratat mycket om kärlek och livet.
åkt till stan med elin och fille.
jobbat på willys. 
solat med elin och andrea och fille.
jag och ida har hängt i sollentuna i hennes föräldrars lägenhet, drack massa vin och tjejerna och grabbarna kom. 
firat valborg med förfest hos mig och sen drog vi (alla ca 15) till veronica och larsson. vi körde sue me sue me.
hängt i vitabergsparken.
firat soffan. vi åt mat och drack billiga och goda drinkar. sen gick vi vidare till ett ställe på stureplan och drack öl.
fiskat med ida thomas och matte. 
hängt hos thomas och chip. 
elin och jag har ätit på vapiano och kollat på bio. elin råkade gå in på killarnas pissoar och jag skrattade så jag grät.
firat mig. dagen innan satt vi på thomas och camillas altan och drack vin och åt middag, kött och sallad hos oss. alla tjejer sov hos mig och på morgonen väckte dom och mamma mig med presenter och bubbel. I uterummet hade dom dukat upp frukost så fint och gott. sen åkte vi till tantolunden och vi var upp till 20 personer ett tag. efter det köpte vi pizza och åkte hem till mig. vi spelade beerpong, kubb och lyssnade på musik och massa vänner kom. dagen efter vaknade vi onyktra och bestämde oss för att spela beerpong vilket vi gjorde hela dagen. det var den bästa helgen på länge!!!!




Lördag



I lördags flyttade Fille och Evelina in i deras båt. Jag åkte dit och vi drack vin efter jobbet. Sen mötte jag upp Fia och Mandi med fler och vi åkte till en 30års fest och körde beerpong. Kl 12 tog alla taxi till tegel. Efter en timme där är det helt svart för mig. Vi pratade igår ifall det kan vara så att jag blev drogad. Det har aldrig blivit såhär för mig. Utöver det och att jag tappat min mobil hade jag fett kul! 

18/3 anteckning

"Livet här är för fett för att bara vara hemma"

RSS 2.0