Bilder till det







!!

Sen vi kom hem har jag varit med mina vänner hela tiden och vi har haft det så mysigt. Vi har druckit rödvin i mandis soffa och kollat girls. Gått promenader med Fille och Elin. Sovit på Ida och Thomas luftmadrass. Ätit fetaostsallad på min altan. Hängt hos Robban och bäver. Suttit på fridays. Sovit allihopa i mitt rum. Jag och Fille har kollat på dagboken och jag grät genom hela filmen. Druckit vin med Ida Sara Thomas chip matte. Solat. Ätit kinamat med Elin och Lisa.
 
I fredags åkte jag ida Thomas matte chip Acke Nicke till Täby centrum, för the salty dogs hade förfest och bjöd på öl och dom känner ägarna. Efter drog alla till tegel och där var Elin Fille Lisa Agnes med fler. Hade fett kul och sen drog vi hem till chip på efterfest. 
 
I lördags hängde jag Elin Andrea och Jonathan hos Elin och drack öl osv. 

❤️

 
 

Sen vi kom hem

 

Du är finast


RSS 2.0