<3

yoyoyo, linnéa är tillbaka och hon kommer leverera.
 
 

20/6, torsdag. jag och elin åkte med fanny och lindahl till blidö! vi festade, nattbadade, spelade pingis och sov. på morgonen drack jag öl och gjorde midsommarkrans. sen åkte jag och elin 2 timmar buss hem till Vallentuna. i norrtälje köpte vi twister. hemma hos mig lagade jag, elin och andrea kycklingsallad. på kvällen gick jag, elin och matilda till mackie som hade midsommarfest. hade askul och dom hade fixat jättefint. vid tolvslaget sjöng alla för elin. sen hade vi en "efterfest" hos mig som jag inte kommer ihåg.

på lördagen hade elin middag. vi drack en jättegod drink och jag vet inte hur många liter vatten!!

 
 
 
 
 
 
när jag, elin, agnes, sara och andrea köpte öl och cider, lunch, ost, salami och frukt för att ta med till skavlöten. det var en asbra dag och vi planerade mandis födelsedag
 
 
bästavän 20 år. mandi och jag var på systemet. drack asti, drinkar och tårta. jag åkte hem till sara där vi gjorde det jättefint. vi åt hamburgare, drack mojjito och hade en frågesport som handlade om mandi. sen satt vi och pratade och spelade spel länge på saras altan. och det här är en av dom bästa dagarna av sommaren. 
 
 
den här dagen åkte jag och sara till vitabergsparken och mötte mandi elin och agnes. vi drack öl och åt gott. på vägen hem stannade jag hos ida och thomas som hade vänner där. sen hängde vi på mandis altan resten av kvällen.
 
 
dagen efter tog jag och mandi tåget till oslo. där hängde vi i 6 dagar. vi gick ut och drack varje kväll, hängde i parken, cyklade runt, lyssnade på panda da panda och wake me up. två dagar åkte vi färja till en ö där vi badade och drack öl och spelade fotboll med filles rumskompisar.
 
 
sen kom vi hem och matilda fyllde 22. hon bjöd på chiligryta och vi drack och dansade hela kvällen
 
 
jag mandi och fille åkte till kapellskär. vi åkte ålandsbåt där vi åt buffé och köpte alkohol. sen åt vi morfar jannes kött och pommes, fiskade, badade, åkte båt, vattenskidor, ring och golfbil.
 
 
direkt från kapellskär åkte vi till högmarsö för att se eldkvarn. jag och fille började dricka i bilen och sen satt vi och chillade på annikas altan till kvällen kom. konserten var grym och efter blev pontus och vi bjudna på efterfest till en båt. jag, mandi och pontus badade i havet innan vi gick och la oss. dagen efter hängde vi på högmarsö krog och åt pommes och bea.
 
 
 
några dagar efter tog jag och alex flyget till torrevieja. och där drack vi sprit i 7 dagar tills vi åkte hem, i princip. detta är en av mina allra bästa veckor någonsin. jag älskade alla och vi hade inga hämningar. vi bara va och drack mojjitos och sangria och öl och hängde. jag mådde så dåligt för att behöva åka hem.
 
 
när jag kom hem hade jag närhetsbehov. jag träffade mina bästa vänner och började jobba direkt som kassaledare. hängde med erika och louise och deras kompisar. träffade ida för att äta på shanti, gå till snotty och sen malmen. det är våran runda. vi drack vin på snaps. vi sa hej då till erika som åkte till usa för att plugga. en dag åkte vi till skavlöten och olivia följde med. jag elin kim och snellman bakade bullar och rökte hos kim. vi hängde i två dygn hemma hos ida och thomas och folk kom och gick. vi hade middag för sara som skulle till linköping.

 
och här ungefär bokade jag elin och andrea en sista minuten till kreta. det var underbart. vi låg på stranden och vid poolen varje dag. sov tio timmar/natten. åt så god mat. drack drinkar.
en kväll festade vi till det ordentligt och hamnade på en fet klubb. där shottade vi eldshotts. allt var väldigt oväntat och därför är det så kul att prata om den kvällen.
 
 
 
när vi kom hem hade vi myskvällar. jag var mycket med lisa. jag, elin och andrea åt på shanti, efter det åkte vi hem till agnes i brotty där vi spelade spel hela kvällen. jag hängde med ida och thomas. jag och andrea gjorde sparris. jag, elin och andrea åt på vapiano och drack pink mojjito och tutti frutti.
 
sen åkte vi till kapellskär. jag, mandi, elin, andrea, lisa, ida, agnes och fia. köpte en mängd med alkohol, kräftor och pynt. hela natten pratade vi, spelade spel, beerpong och dansade. dagen efter åt vi tacos.
 
 
 
och här blev det höst. jag och ida körde våran suprunda. vi hängde hos rosbergs och ludde kom. jag och ida blev kassaledare. vi gick låna ralles lägenhet där vi gjorde middag. till fille skickade vi ett födelsedagspaket. till lisas födelsedag gjorde vi brunch, jag, elin, andrea och lisa.
 
 
och på helgen var det fest för lisa. vi förade hos lisa, med vin och tilltugg. sen tillslut kom feministfittorna fram till strand.
 
 
 
sen fyllde agnes edström 19!! vi hängde i brottby, och agnes hade gjort goda tilltugg och vi drack vin. senare åkte vi till tegel, och jag hade askul.    
 
 
nog min bästa sommar hittills!

RSS 2.0