Igår köpte jag Andrea och Elin ingredienser till pizzor. Kyckling pesto och fetaost. Vi åkte hem till tottes lägenhet och Lisa Fille och Lisa kom. Där drack jag vin till jag tog bussen till stan och Marie laveau. Där var Alexandra Ida Carro Gisela och Robin Beckman. Sen kom Victor Richard Jakob och Sara. Det var fett där. Ida och jag satt på toaletten en timme och pratade. Sen sprang vi till tunnelbanan och på vägen hem klev Fille på i bällsta. Hon skulle sova hos Elin så jag följde med. Vi satt och pratade tills det nästan blev ljust.

Idag kom min släkt hit och vi åt påskmat. Nu ligger jag och Jesper och kollar på Harry Potter.


<3

igår kom fille hem!!!! vi mötte henne vid centralen och vi skrek när hon klev av och kramades hårt. sen åkte vi hem till mig en stund. elin stannade och vi pratade till klockan 4. nu är vi hemma hos mandi och pratar och planerar kvällen.


bilder från helgen

 jag och mandi öppnade en cider lördag morgon. senare gick vi till manne för han fyllde 20. där shottade vi och drack öl och åt så jävla god mat. sen mötte vi andrea och gick till mandi, där var elin och agnes. vi gjorde drinkar. ida och alexandra kom också. vi pratade och dansade och jag gick hem 4. på söndagen kunde jag knappt röra mig och pappa köpte pizza till mandi och mig

 


✌❤❤❤

lisa har precis gått och i natt sover mandi här. ofta hatar jag att sova själv. är rädd för att det ska komma tillbaka. det när mitt hjärta dunkar fort att det känns i hela kroppen. ångest. tänker inte må så igen. det är så skönt att ha någon bredvid sig


nu stönar mandi och det gör hon alltid när hon håller på att somna.


igår var Lisa och Elin hemma hos mig. vi pratade och somnade till sex and the city i mitt rum.


i fredags var jag mandi och lisa hos andrea. vi kollade på gladiatorerna och film.
i lördags var vi hemma hos lisa i hennes nya lägenhet och firade att hon fyllt 20. hon bjöd på världens godaste kolakakor mm. och vi pratade och drack vin. sen fick jag skjuts av petra hem till kim.
och i söndags hämtade kim mig när jag jobbat klart och vi gjorde mat och kollade på johan falk.

det var min helg och den var bra för att vara jobbhelg!! och efter det har jag varit med lisa och elin och planerat våra sommarplaner och kommande affärsidé(!!!). sovit i gittans lägenhet med kim. jobbat och det var kul. fikat med ida och hängt och kollat film med henne och alexandra.


baptism av crystal castles<3


palla bry sig!!


i onsdags var jag på BABA SONIC med elin andrea lisa sara och lisa. hade väldigt roligt för det har jag med er!

bilder från instagram


<3 <3 <3


Älskar sockerkaka så innerligt


I love u


Linnéa❤Elin


HELG

i fredags fyllde olivia år! jag hängde med lisa och gjorde lunch, sen kom elin och vi började dricka vin och fixa oss fina. vi gick sen till sara som fyllt 20 och bjöd på middag. där vi stannade kvar länge och drack vin. supertrevligt! träffade vänner som jag inte varit med på länge. på vägen hem ramlade jag säkert 5 gånger på isen. jag kim elin och lisa sov hos mig. på lördagen mådde jag dåligt så jag inte ville röra mig.
och på kvällen kom lisa och mandi till mig och kollade på melodifestivalen. lisa sov kvar och vi kollade på en oväntad vänskap och åt jordnötsringar till frukost.
sen åkte jag och ida till stan och mötte alexandra och vi fikade på string.
ligger i sängen och kim andas jättehögt bredvid, men han har astma så det är okej. min lilla mysiga bebis


Torsdag

Idag var Johans begravning. Och det var nästan bara jobbigt men så fint också. Efter åkte jag Mandi Elin och Lisa till centrum och köpte lunch som vi åt hemma hos Mandi


Saknade vänner och Kim massor när jag kom hem. Så på fredagen pussades jag och Kim. På lördagen var jag med Mandi Elin och Andrea. Vi satt och pratade i timmar som vanligt om mest väldigt viktiga saker. Och igår var jag på bio med Ida Alexandra Thomas och chip. Vi såg hansle and gretel. Den var helt ok.


London tjugofemte till första


RSS 2.0