Summerburst

summerburst(två veckor sen) var galet bra. jag mandi och andrea kom till elin och agnes tidigt på fredagen. agnes gjorde asgoda drinkar med hallon och mynta. 

sen kom vi till stadion precis när hardwell börjat spela. han var grym. steve aoki var grym och det började spöregna men det var bara nice. men steve angello var grymmast. då träffade vi agge och marre, sara och vi kramades länge. vi stod längre bak och dansade som fan. sen gick jag elin och mandi hem till mandi och sov.

 

 
dag två började vi också hos elin och agnes och agnes gjorde lika goda drinkar. sara och andrea var med. 
 vi åkte till fridays, köpte svingoda quesadillas och drinkar. sen åkte vi till stadion. träffade ludvig bl.a. och dimitri vegas and like mike började spela. vi drack xider grapefrukt<3 och Ingrosso spelade.
 
 
 
 
fet helg!!!
 

Jag har världens finaste vänner


<3

just nu håller jag på att kolla på how i meet your mother. älskar det!!! men har kollat de tre senaste dagarna på jersey shore säsong 5 som jag inte sett än. har precis asgarvat åt deena när de har vattenkrig, så jävla kul. jag är lite kär i vinny på riktigt. och jag fan hatar mike med hela min kropp. önskar han fick veta det.
 
ska snart blogga om summerburst och helgen!


I LÖRDAGS kom Kim Marcus och Lukas och hämtade mig på Willys. Vi handlade mat och åkte hem till Marcus. Där rökte vi. Marcus gjorde en asgod drink till mig. Sen kl 01 kom Elin och Snellman direkt från flygplatsen. Efter en stund gick jag hem och sov för jag jobbade dagen efter.


Igår sov jag 12 timmar. Jag åkte till Mandi, vi skulle egentligen kolla game of thrones, men vi satt i solen två timmar och åt jordgubbar. Sen medan jag gjorde i ordning mig kollade vi på älskade games. Andreas tog studenten igår så vi åkte på hans mottagning. På vägen hem stannade vi hos farmor och farfar. Farmor hade ramlat och var upprörd så vi stannade där nästan allihopa och drack vin och pratade. Sen gick jag och Erika på promenad, satte oss ute och drack lite vin. Sen tog jag bussen till kim


30 maj

När 94orna tog studenten. Jag och Mandi åkte till Agnes, Hanna och Agnes och deras mottagningar och grattade. De var så fina. Jag kunde ta ett glas vin vid varje stop. Sen var vi hos Agnes Rosberg tills jag och Mandi gick till Martin och festade till kl 3.


Har inte skrivit om min Elin och mandis 20års fest.
Men hela dagen och kvällen var bra. Vi gjorde tårta, hämtade Stella, handlade öl, tappade tårta i mandis bil, fixade i lokalen, satte upp partytält, jag tog med julgransbelysningen och vi skrattade så alla låg på marken. Hade så kul hela kvällen och det kom så mycket roligt folk. Jag ägde(!!!) iskallt på beerpong. Jag Lisa och Mandi ramlade nerför en backe(som var flera meter lång) och brände oss på brännässlor. Har fortfarande ett stort blåmärke på låret.


Igår köpte jag och Ida cesarsallad, vin, öl, jordgubbar och hallon och satt i fem timmar i tantoparken. Det var helt underbart och tänker hänga där i sommar. Sen drog vi till Simon som hade studentmottagning. Drack vin där tills Alex hämtade oss och vi åkte till Ida och drack mer vin och Sara kom. Var full från kl 2 och det var så jävla gött


Idag vaknade jag bakis. Åkte till stan och träffade Ida Thomas Sara Victor och axel, Saras kompis. Vi satt vid Kungsträdgården och åt fish and chips, vildsvinsgryta, drack öl och rökte. Fett jävla trevligt i fem timmar och folk kom och gick. Sen tog jag Ida och farid tåget hem och vi satte oss på Idas altan och Thomas Nisse och Niklas grillade hamburgare. Nu ligger jag i Kims säng


Först på shanti med Alex Ida och Thomas. Bland det godaste jag ätit. Thomas åkte hem. Sen till snotty. Beska drinkar. Alex åkte hem. Jag och Ida åkte till Scandic malmen. När det stängde tog vi taxi till Danderyd. Bästa taxichauffören, vi dansade och sjöng till michael jacksson.


RSS 2.0