bajs och kärlek och instagram

 

jag elin mandi och fille gjorde drinkar. sen åkte vi till dubliners. på vägen hem brottades jag och mandi på marken.

när jag alexandra ida och gerda drack vin hos ida. sen gick vi till axel och rökte och lyssnade på musik. sen somnade alexandra på mig. dagen efter drack ida och jag kaffe och snusade.

när lisa och elin följde med mig till täby. vi drack smoothie och fikade och pratade

när alexandra lagade mat och vi satt och pratade hos ida. älskar att vara hos ida

på alla hjärtans dag var vi hemma hos mandi. alla mina bästa vänner

den 15 februari fyllde ida år och vi åt på saddle and sabre. jag tog chiligryta. så jävla gott. jag och alexandra kunde bajsa samtidigt på toaletten som hade två toaletter. efter det åkte vi till tivoli och träffade fler från jobbet. sen tog vi taxi hem och jag ida thomas och chip(?) gick hem till axel. thomas kissade i sin trädgård. klockan sex åkte jag hem och lisa pratade med mig på telefon tills vi möttes vid norrgården och gick till mandi och sov. asbra kväll

i fredags var jag ensam hemma. bjöd elin och mandi på pizzor. sen kom sara och andrea med bullar och vin och vi gjorde världens godaste fruktsallad. sen sjöng jag mandi och elin till dom låtarna vi älskade förut. det var en asbra kväll!

och igår var jag (och sara farid alexandra linda och åsa) hemma hos ida och thomas. vi drack vin och öl och spelade spel. vi fick en nyhet och skrek för det är så bra. sen sov vi i idas säng. jag ida och thomas drack kaffe när vi vaknade

på vägen hem köpte jag sallad. tänkte på dig fille. och gick hem till mandi


Vill sitta med mina vänner på altanen och äta tzatziki och dricka vin. Ligga på bryggan i kapellskär, nattbada naken, åka båt och fiska. Springa 3km och direkt ner till havet och bada. fucka ur till Steve aioki. Vara uppe hela natten på Emmaboda. Göra drinkar på dagen. Dansa runt midsommarstången. Dricka appletini ute på tgi fridays. Ligga på stranden i Italien med en strongbow och cigg i handen. vara med mina kusiner på landet och sova till 1, alla i samma rum. Köpa hallon och blåbär och sitta på bryggan vid gamlastan.

Måste ha sommar och lever på att den ganska snart kommer.


<3

efter sandras middag.
i onsdags när vi var på folkbaren och baba sonic. asbra kväll!!


när jag elin och fille var i stan. vi mötte andrea för att äta på espresso house. jag köpte skor från Urban outfitters.
elin lagade middag. sallad som var fett god.
 

alexandras födelsedag. vi åt middag hos hennes vän gisela, som bor på götgatan. sen gick vi till en bar som heter uggan och drack öl. efter det träffade vi jakob och victor från willys.

fett


RSS 2.0