Lol

Hej! Idag har jag åtta arbetsdagar kvar på Willys, sen slutar jag och kanske aldrig mer kommer tillbaka(men förmodligen gör jag väl det). Jag kan inte längta mer till den 6e. 
Jag Mandi och Fille. Kan inte fatta att vi ska få vara med varann och göra precis vad vi vill i två månader. Pratade med Fille i telefon i måndags och då var det tre veckor kvar tills vi är på flygplatsen. 

I lördags firade vi Hanna och Pernilla. Jag åkte först hem till Ida och Thomas. Där var det fler människor och vi drack glögg, öl och åt pepparkakor. Sen tog jag tåget till Lindholmen och där var det fest. Jag hade superkul! 

Helgen

I fredags åkte vi till stan för att fira Lisa med våran present till henne. Vi drack öl på bonden, åt tapas på tvärsöver och drack mer öl på snotty. Sen sov jag Lisa Elin och Agnes hos mig. På morgonen gjorde vi amerikanska pannkakor. När det blivit mörkt tände vi ljus och kollade på Harry Potter och alla somnade. Sen gjorde vi middag, drinkar och spelade spel hela kvällen. Vi somnade i mitt rum till patrioten. 

fan vad jag älskar dig. du och jag är finast älskling





Nice shit

Igår åt vi på Mississippi in, för att Isabelle fyllde 24. Maten var så god och jag åt majskyckling med potatisklyftor och vitlökskräm. 
Jag Ida Thomas och chip köpte i present en bok med recept på drinkar vilket verkade passande och hon ska ta med den till Spanien om vi åker dit i sommar. 
Senare gick vi till ugglan. Älskar det stället!! Jag åkte hem tidigare eftersom jag jobbade idag.

RSS 2.0