Snookie <3



Har köpt alla sagan om ringen filmerna och har legat och kollat hela dagen



Bilder

på filles födelsedag hade hon bokat bord på tvärsöver. supermysigt ställe

samma kväll var vi på bonden och ace också.

och i lördags bjöd soffan hem mig och alla andra till henne och hon hade fixat jättefint

 

 


Morfar ser sig själv i mig. Och jag i honom. 
 
 
Han är så jävla ärlig och lugn och rolig.
Vi dricker öl och han masserar mina fötter. Vi går promenad och pratar och jag röker.
Han vill ge mig hans gamla gevär.

Jag har varit på landet hela dagen. Mår fortfarande jättedåligt (sjuk med allt). Ska åka hem i morgon.


Igår färgade jag mitt hår rött. I helgen började vi kolla på pretty little liars!!! Lisa, jag och Fille sov hos mig på fredagen. På lördagen kollade vi mer på pll och på kvällen gick vi ut till ace. Fille och jag sov sen hos mig. På söndagen åkte jag och kim till Ikea!

igår kollade vi på mer pll och sen sov fille, elin och andrea hos mig i mitt rum.



under en period hade jag inga framtidsplaner. kunde inte se framåt och det fanns ingen glädje. nästan ingenstans. jag la tid på saker som fick mig att må dåligt. saker andra i min omgivning sa och fick mig känna. saker jag idag inte tar åt mig.


Har köpt friends säsong 3!!!!!


Köttfärssås, tomat och mozarellasallad och rödvin


<3

Promenad med Lisa!
Svampmackor!
Walking dead!
<3


Ledigt
Bästa vänner
Ska börja se walking dead
Kladdkaka
Cheesecake
Snus
Ljus



min snygga mamma


Ung och dum


måndag

vi åkte till stan idag (jag, mandi, elin, andrea och fille). vi fikade på String. där satt vi i tre timmar. jag åt jättegod varm macka med salami, getost och honung.

RSS 2.0