Hora


Fredag

Sushi och fina vänner!


Bra

Frukost med fille och mandi. Vi köpte laxrullar, laxröra och mackor


Andreas skiva!!! så jävla bra

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Balla brudar på skiva


fest


<3


Krök


Till peace and love

SKRILLEX!! Eldkvarn!! Dada life!! Hoffmaestro. John Dahlbäck. Di Leva. Rihanna. Timbuktu.


senaste dagarna

bakat cheesecake med kim, så jävla god och vi åt upp nästan hela formen. tagit godisförbud och jag tävlar mot kim. gått på promenad med fille i en och en halv timme(ska börja träna nu!!!). sovit ikapp. provjobbat på Lindö golfbana. inte varit i skolan.


fittan drog till thailand


Linnea


Käkar ägg på busshållplatsen

Gott


Kärlek


.

Inatt ska jag sova ensam för första gången på 12 nätter


Bra saker

På morgonen igår följde mandi med mig till vårdcentralen och mandi väntade 50 minuter.

Igår på kvällen kollade jag, mandi och Lisa på skräckfilm. Vi åt cheesecake, jag åt salami och mango.

Jag och mandi åt cheesecake till frukost.

I Täby köpte mamma två tröjor och nagellack till mig.


Frukost i mandis lägenhet


<3

Har verkligen saknat brudarna i mitt lag


jag vill

resa överallt
åka till thailand och ligga på de finaste stränderna
ta studenten
ha sprungit ett maraton
lära mig mer engelska
åka till miami med kim
äta den godaste mangon

Helg:

Mamma och jag sov i min säng.
Sushi och Pirates of the carabien med mandi och Elin.
Amerikanska pannkakor, Pong, En gång i Phuket, med babe


Love


RSS 2.0