såhär har mina senaste dagar spenderats, med grym musik


så jävla fett

dom här får mig att vilja leva allt
och emanuel wäsström och hans blogg

jävligt bra

bästa vänner. prata och äta och kolla på film hos andrea.
 
sen har jag varit hemma hos elina, träffat Vilja, firat sofia för att hon fyllde 20. vi drack champange och berättade saker vi inte visste om varandra.
 
och jag och kim har varit ensamma i gittans lägenhet hela förra veckan. det är det bästa jag vet och jag önska att jag inte bodde hemma

<33<3

JAG OCH MANDI HAR BILJETTER TILL SWEDISH HOUSE MAFIA

Dricker mojito med Kimpa


Ledsen

Ikväll är inte jag på blidö med dom andra.


Italien


Tisdag kväll

Jag träffade laget och tjejerna
Och jag och Kim gjorde pizza med skinka, parmaskinka och mozzarella


ledigt


Mäktigt


15/6

SUMMERBURST IGÅR VAR FETT. Bland det bästa någonsin.

Jag och kim kollar på tv live nu. Önskar jag var där.


<3

Har mått så bra idag. Träffade Lisa i stan. Vi tog drinkar och rökte och pratade i timmar.
Och jag, Kim och Mandi hängde. Kollade på kings of thrones sen som verkar fet(!!!!)
I morgon ska jag, Lisa och Elin på summerburst. Kommer äga!


Italien

Är hemma från bästa resan.


Italien

NU ÅKER JAG OCH KIM TILL ITALIEN


31/5 2012


Kompisar


RSS 2.0