lördag!!!


fredag

igår sov jag och mandi hos fille. jag älskar att vara hos fille, det känns alltid bra när jag är där. vi kollade på anna pihl och nu har vi kommit till säsong 2 två(det är inte långt kvar andrea och elin!!). på morgonen gjorde susanne frukost till oss.

tisdag

jag måste plugga, vara i skolan, träna, spela fotboll. jag vill göra det som får mig att må bra. jag längtar så mycket tills allt är över och jag bara kan få vara. skolan får mig att må dåligt.


love u all

jag kollar igenom bilder från 2011 vår/sommaren (en bra tid!!!). jag var så jävla glad och brydde mig inte om någonting då.







































livet



efterfest

fille har garvat utan att ta luft i minst två minuter.

jag, mandi och fille ska kolla på Ps. i love you och sen ska vi somna i mandis säng.

jag åt chicken mc nuggest när Ace stängt och det var det godaste jag har ätit någonsin.

dansa till rebecca fiona



lost

igår kollade vi på lost fram till klockan åtta på morgonen. när vi vaknade såg vi sista avsnittet. det är sorgligt att det är slut. lost har varit en stor och viktig del av vårt liv det senaste halvåret. kommer sakna det. det är roligt för jag är allvarlig, hehe.
dom stunderna jag kommer ihåg mest med lost är först när vi fick reda på att Ethan var ond och vi skrek och hoppade ur soffan. sen när vi kollade dagen efter megakrök, den dagen var jättebra fast vi mådde skit. för det var veckan vi var hos mandi hela tiden. sen lostfredag, det var en bra kväll.
´är fortfarande seriös.

RSS 2.0