Onsdag

Frukost och Anna Pihl med fille och mandi.


Snygga


Elin


!!!!!


.

Leva i nuet

söndag


Kim


till hanna wide och simon holm


Taylor Lautner Of Twilight


<3

Man ska vara med dom som man mår bra med. Och inte lägga tid på dom andra


14


<3

jag bakar chokladbollar med vit choklad till några käraste. jag ska träffa dom ikväll hos andrea och myssszzzaa

<3


<3


<3

Även fast jag varit sjuk i helgen har den ändå varit bra! Igår kollade jag Lisa och mandi på warrior och den var asbra. Lisa och mandi var kära. Idag köpte jag och Kim kött för mer än 300kr utan att vi visste det. Vi gjorde asgod middag, och efterrätt.
Han och jag är så jävla bra.


pa skit

jag är hemma och pluggar hela dagen idag. det rockar.
pappa har i alla fall köpt mango, vindruvor och mjölk till mig och jag tycker det är skönt att få vara hemma.


<3


.

jag skulle bara vilja åka bort härifrån. jag längtar tills skolan är slut


Ollan


RSS 2.0