plura <3


love u


.

idag handlade christian look hos mig, coolt va?!

jersey shore

i två dygn har jag kollat på jersey shore. de flesta timmarna, dag och natt. 
vill bara säga att jag fucking hatar angelina. jag vill slå henne. önskar att jwoww ska slå henne snart för hon skulle göra det bäst. 
jag har älskat jwoww och snookie(inte snookie till början dock), men det dom gör mot sammi är fegt(säsong 2). dom borde först snackat med ronnie och fått honom att bli ärlig med sammi. sen om han vägrade göra det borde dom själva gått till sammi. i hela den här situationen har jag älskat "the situation". han är ärlig mot sammi. 
vinny och pauly och snooki <33 

<3


-


Thilda och jag lagar pannkakor och scones


<3


Bob Marley


Bob dylan


Bild från lördags och kräftskiva hos snellman


Jag är kär i henne för hon är snyggast


Ligger i soffan med 38,9 grader feber. Vill bara äta glass och bullar som mamma bakat. Mamma har hyrt två filmer till mig och jag kollar på desperate housewives säsong två.

<3

Jag och Kim äter ben and jerrys och dricker öl och kollar på prison break


<3

 


Amanda och Linnea


RSS 2.0