onsdag

jag ska må fett bra.

15 juni

lisa och jag har bokat summerburst!!!!!!!!!!

åre

åre var obeskrivligt bra. älskar åre och dom här tjejerna och jag har inte skrattat så mycket som jag gjort de senaste dagarna på länge.
på fredagen stod vi längst fram på hoffmaestro och blev sen bjudna på efterfest hos hoffmaestro i deras lägenget.
men jag hatar pjäxor och har så ont i kroppen.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Måndag

Ska träna fotboll idag för första gången i år.


Bra

Idag har vi planerat Åre!!!!! Jag, mandi, Sofie, Matilda och Elin. Vi kollade på moif-brotty. Sen chillade jag med mandi och matte en stund.

Om några timmar landar kimpa!


glad påsk

det var fest igår. jag, elin och agnes åkte till viggbyholm med manne och dom andra grabbarna. jag glömde min väska på mc donalds och min mobil dog(föralltid). men båda löste sig idag!!!!! sen kom fille och andrea och sov hos mig.

Glad påsk

Har vaknat upp med Fille. Ätit påskmiddag. Hängt med kusiner


.

min helg var bra. jag träffade Boråstjejer hemma hos mandi och vi kollade på skräckfilm. sov i mitt rum med fille och elin, vi pratade och kollade på sex and the city. ps3a hade skiva och jag hade askul.

.


RSS 2.0