torsdag hemma

idag har jag klippt mitt hår. jag ser yngre ut men det är så lent nu och det behövdes verkligen. sen åkte jag hem till mandi. hon satt på undervåningen och pluggade matte c stackarn. jag kollade på wallander på övervåningen. vi åt världens godaste paj´. jag vill ha kragsta gulasch så mycket nu, men det är för kallt för att vänta på bussen.


helg

till er som vill nå mig: i fredags tappade jag min mobil, igen. men snart får jag ett nytt simkort.

i lördags var jag på lagfest hemma hos edström på landet. jag drack vin och åt världens godaste kex med röra. sen åkte jag, fia, mandi och sofia till tegel. vi fick skjuts av snälla elin. vi dansade och jens köpte shots till oss. jag åkte sen hem med kim och igår lagade han kragsta gulasch till frukost. när jag kom hem till middagen hade pappa köpt sushi till mig.

otrolig

jag har tappat min mobil igen. så nu kan ingen nå mig alls...
men det ska nog lösa sig snart.

RSS 2.0