tisdag

nästan varje gång jag äter tänker jag på andrea för att jag ska äta långsammare. att ta en tugga och sen lägga ner gaffeln. äter kragsta gulasch nu.

de senaste tio dagarna har som mest tio personer läst här på en dag.

just nu längtar jag mycket efter kim, mandi och farmor.

jag önskar jag kunde stoppa tiden för jag känner mig stressad.

söndag

idag är det fars dag. jag, thilda och olivia har bakat kladdkaka till efterrätt.

och thilda (8 år) frågade idag om hon var adopterad.

lördag

igår åt jag och kim kokosnöt och drack kokosmjölk.

ikväll ska jag äta sushi med några jädra bra tjejor.

<3

vill se lost

guld

tja! två glas vin och jag är här.
ska snart till pellis, sen mot anton. kommer vara glad. i vanliga fall är jag bara en bitterfitta med humörsvängningar, enligt mina vänner. ska träffa många vänner och dricka mer vin.
imorgon ska jag plugga och träna.
halva lovet har gått och jag vet vad som väntar sen.. det gör mig ledsen.

jag är snygg

RSS 2.0