hjärt- och lungräddning

Amanda  <3  Voldemort


Fångande


(16.56)

Helgen har passerat. Det har varit mycket mandi. Lite bak av favoritbröd. 50 års fest. Schysta killar både fredag lördag.

Idag sprang jag länge. Femtio minuter.
Jag tycker om att springa i kylan. Längs sjön. Se solen gå ner. Att känna kroppen helt matt.Det känns friskt och jag mår bra.

Idag beställer vi hem thaimat,en favorit.

/linnéa

Min nya blogg

En veckas slit. Nej tre veckors slit. Svenskauppsats. Fysiologiprov. Religonkunskap. Datorkunskap.
I cirka tre veckor har jag pluggat, skola in och skola ut, skola ut och skola in. Det sätter sig i kropp och själ.

Därför, har jag imorgon bestämt mig för att ta en dag ledigt. Jag och mina vänner har planerat att baka. Kladdkaka med goda tillbehör. Och sen titta på solsidan. Jag tror det blir en bra dag.

Jag hoppas att min nya blogg tilltalar er på något sätt./linnéa kajsa thomasdotter holm

(2011-01-27)


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0