fredag

2012 tar jag studenten. har inga riktiga planer för 2012, men det löööööser sig! orkar inte oroa mig.

tack och hej.

söndag

i fredags hade andrea sin 18 års feeeest. det var den roligaste festen på väldigt länge! 

igår var jag och lisa i globen och tiësto och alesso spelade! det var nog det mäktigaste jag varit med om. vi dansade i fem timmar och nästan längst fram. det var  så jävla grymt!!!! jag och lisa fucka ur (hehehe)

sketa bra helg helt enkelt!!

torsdag

allting kommer bli bra sen 
och vad gör det om hundra år när allting kommer kring?! som mandi sa


tisdag

jag har verkligen världens bästa vänner. ibland glömmer jag bort det.


helgen:

det var länge sen jag skrattade så mycket med mandi, så jävla kul var det.

måndag

tycker om dig så himla mycket

Måndag hemma

Nu ska jag och Amanda kolla på desperate housewives!

RSS 2.0